Η Honda έκανε δραστικές αλλαγές στη Transalp για το 2008. Ο κινητήρας άλλαξε και χρησιμοποιήθηκε μια βελτιωμέμενη έκδοση του V2 των 700 κ. εκ. της Deauville. Νέο είναι και το πλαίσιο καθώς και η (καλαίσθητη κατά την άποψη μου) εμφάνιση της. Μια άλλη αλλαγή -σημείο των καιρών- είναι η μεταβολή της διάστασης του εμπρόσθιου τροχού που από 21' έγινε 19'. Αυτό σημαίνει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στον δρόμο αλλά δυσκολότερο έλεγχο στις εκτός δρόμου αποδράσεις. Είναι μια τάση που κυριαρχεί στην αγορά (τα on-off γίνονται, σχεδόν, μόνο on). Η αιτία αυτής της τάσης είναι το γεγονός ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες απαγορεύεται η διέλευση μοτοσυκλετών μέσα από τα δάση και τα βουνά (στην Ελλάδα όχι ακόμη). Επίσης, φαίνεται, ότι παίρνουμε πιο σπάνια τα βουνά απ' ο,τι στο παρελθόν... Αυτό το γνωρίζουν οι εταιρείες κι έτσι δημιουργήθηκαν οι Suzuki V-Strom, Kawasaki Versys, Triumph Tiger κ. α. Σε αυτή τη κατηγορία εισέρχεται και η νέα Trasnalp. Μια κατηγορία χρηστικών μοτοσυκλετών, εύκολες στη πόλη, άνετες στα ταξίδια και με την ικανότητα να κινούνται με αξιοπρέπεια σε κάποιους χωματόδρομους που θα συναντήσει ο ιδιοκτήτης τους.