Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

Το σάουντρακ ενός βιβλίου

Καθαρίζοντας σήμερα το γραφείο μου, το οποίο κυριολεκτικά είχε πιάσει αράχνες (ειδικά πίσω από το pc), βρήκα το βιβλίο των Διάφανων Κρίνων το οποίο είχα καταχωνιάσει σε ένα συρτάρι για να μην πέσει σε επικίνδυνα χέρια (βλ. Μαρία, γνωστή για τις εικαστικές της παρεμβάσεις στα βιβλία μου!). Ονομάζεται "Ο γύρος της ημέρας σε ογδόντα κόσμους" και περιέχει τους στοίχους των τραγουδιών τους, ποιήματα, ιστορίες από τις συναυλίες και μικρά διηγήματα. Δεν μπορώ να γράψω αντικειμενική κριτική, καθώς τα Διάφανα Κρίνα είναι λατρεμένο συγκρότημα και οτιδήποτε πηγάζει απ' αυτούς, αυτόματα, στον μικρόκοσμο μου γίνεται ιερό. Αξίζει, όμως, να το διαβάσετε ακόμη κι αν δεν είστε θαυμαστές της υπέροχης μουσικής τους και της σπαραχτικής φωνής του Θάνου Ανεστόπουλου. Το βιβλίο αποτελεί ταυτόχρονα και το πέμπτο άλμπουμ τους. Το cd που περιλαμβάνεται στην έκδοση σε ταξιδεύει σε μακρινές ερήμους και σε σκοτεινά μονοπάτια με τα 11 ορχηστρικά κομμάτια που περιέχει. Αποτελεί, όπως και τα ίδια τα Κρίνα αναφέρουν, το σάουντρακ του βιβλίου. Το άνοιξα για να το ξεφυλλίσω και τελικά το διάβασα όλο -πάλι- μονορούφι! Αυτή τη φορά θα το αφήσω πάνω στο γραφείο έτσι ώστε όταν οι εφιάλτες με κυκλώνουν, όταν οι χαρές με κυνηγούν, να μεθάω με τις σελίδες του.
Εκδίδεται από την "Ίνδικτος" και μπορείτε να το αποκτήσετε από εδώ. Εμένα μου το έκανε δώρο η Κλειώ την πρωτοχρονιά του 2006. Περιττό να πω ότι είναι το καλύτερο δώρο που μου έχουν χαρίσει...