Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

Ανακοίνωσις

Το παρόν post απευθύνεται περισσότερο στους τακτικούς αναγνώστες του Μαγικού Αυλού (και στους 5 :-). Λοιπόν πως σας φαίνεται η νέα εμφάνιση; Μόχθησα για την "ανακαίνιση" και μου πήρε αρκετές ώρες. Τώρα θα μου πείτε "καλά ρε μεγάλε σου πήρε ώρες για να αλλάξεις από το ένα template στο άλλο; Πλάκα μας κάνεις;". Όχι, δεν σας κάνω πλάκα. Μου πήρε ώρες να ψάχνω να βρω ένα ικανοποιητικό πρότυπο στο internet καθώς δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω ένα από τα template του Blogger.com. Κι όμως δεν βρήκα κάτι που να ταιριάζει στην αισθητική μου. Πολύ κιτς κυκλοφορεί εκεί έξω (τουλάχιστον σε αυτά που ήταν δωρεάν). Έτσι επέστρεψα στο "αγαπητό" Blogger.com. Βέβαια έκανα μερικές αλλαγές γιατί την ομοιομορφία πολύ εμίσησαν. Κορυφαία διαφορά, που δεν θα βρείτε και πουθενά αλλού, είναι η σύνθεση στη κορυφή του blog. Ως ένα πραγματικό αριστούργημα χαρακτηρίστηκε από τους κριτικούς και δεν έχουν άδικο! Δημιουργός είμαι, φυσικά, εγώ (ποιος άλλος; είμαι και μετριοπαθής σας το είπα;). Για να γιορτάσουμε (ποιοι;) την αλλαγή (ούτε το ΠΑΣΟΚ τέτοια μεγαλεία) διοργανώνουμε τον πρώτο διαγωνισμό στην μακρά ιστορία του blog. Γράψτε σχόλια για το νέο look και συμμετέχετε αυτόματα στη κλήρωση που θα γίνει στα BlackFlute Labs με δώρο για τον νικητή €1.000.000 (μετρητά, πάντα...). Update: Με μια δεύτερη ανάγνωση του post ένα έχω να πω. Τι π@π@ριές μπορεί να γράψει κανείς όταν έχει υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο στη διάθεση του και τον έχει βαρέσει η μονοτονία στο κεφάλι...