Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Thank God it 's Friday

Επιτέλους γιατί ήταν λίγο χάλια η δουλειά αυτή τη βδομάδα. Έκανα το ένα λάθος μετά το άλλο και μιλάμε για ανόητα λάθη. Γιατί όμως έκανα τη συγκεκριμένη εβδομάδα μαζεμένα λάθη; Φταίει ο ανάδρομος Ερμής ή το ότι δεν ήμουν συγκεντρωμένος; Αν και με συμφέρει το πρώτο μάλλον ήταν το δεύτερο. Γιατί όμως έχασα τη συγκέντρωσή μου; Δεν υπήρξε κάποιος λόγος για να συμβεί αυτό (εκτός βέβαια από το γεγονός ότι ο Κ. συνάντησε τη Μ.). Ελπίζω η επόμενη εβδομάδα να είναι καλύτερη. Α! κι ένα ευχαριστώ στους συναδέλφους που με βοήθησαν στη λύση των προβλημάτων που η αμέλεια μου δημιούργησε.
Άσχετο αλλά ας "ανεβάσω" και μια φωτογραφία που έβγαλα σε μια πρόσφατη βόλτα μου. Κάπου στο βάθος (πολύ βάθος) είναι και το σπίτι μου... Όλα τα λεφτά είναι ο φιδίσιος δρόμος (κάντε κλικ πάνω της για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος).
Απόγευμα Παρασκευής λοιπόν και σκέφτεσαι: Τι να κάνω το βράδυ; Όπως το βλέπω έχω τις εξής επιλογές αυτή τη φορά (δείτε εδώ τι επέλεξα την τελευταία φορά που είχα παρόμοιο δίλημμα):
  1. Μένω μέσα και διαβάζω το βιβλίο που έχω ξεκινήσει ("Ένας γιάνκης του Κονέκτικατ στην αυλή του βασιλιά Αρθούρου" του Μαρκ Τουέιν).
  2. Μένω μέσα και βλέπω South Park και Seirei no Moribito (anime).
  3. Βγαίνω έξω σε μπαράκι της περιοχής με φίλους.
  4. Βγαίνω έξω νοικιάζω DVD, παίρνω και μια πίτσα και επιστρέφω μέσα για "λιώσιμο".