Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Seven

Η καλή μου φίλη me με προ(σ)καλεί να γράψω επτά αρνητικά σημεία του χαρακτήρα μου. Στην αρχή σκέφτηκα να μη δεχτώ τη πρό(σ)κληση. Στη συνέχεια όμως θυμήθηκα πως ποτέ δεν λέμε όχι σε μια γυναίκα (απαράβατος κανόνας που ακολουθώ, ίσως πρέπει να το βάλω στ' αρνητικά:-) και επίσης μου φάνηκε ως ευκαιρία να γίνει πιο προσωπικό το blog (μετά κι από απαίτηση χιλιάδων αναγνωστών;-). Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Είμαι πολύ εσωστρεφής, πάρα πολύ...
  2. Μιλάω ελάχιστα έως σπάνια (στη δουλειά, στο σπίτι, στη παρέα).
  3. Έχω (μάλλον) χαμηλή συναισθηματική νοημοσύνη (EQ).
  4. Είμαι αναβλητικός.
  5. Δεν έχω αυτοπεποίθηση.
  6. Είμαι ευθυνόφοβος.
  7. Δεν έχω αίσθηση του χρόνου. Πάντα αργώ στα ραντεβού μου.
Αυτά μου έρχονται πρώτα στο μυαλό. Υπάρχουν βέβαια κι άλλα. Όποιος με γνωρίζει ας γράψει όποιο παρέλειψα στα σχόλια. Το πιο πρωτότυπο ελάττωμα κερδίζει €1.000.000!
Τα λέμε.
ΥΓ: Προσκαλώ τον nikiplo, τον Φίλο του Οικονόμου & τη Μαργαρίτα να γράψουν κι αυτοί 7 ελαττώματα που πιστεύουν πως έχουν.