Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Kavala Blogs

Με mail που μου έστειλε σήμερα το Kavala Blogs, μου γνωστοποίησε την έναρξη της λειτουργίας του. Το Kavala Blogs είναι ένας feed aggregator. Συλλέγει ροές δεδομένων (RSS feeds) και αναδημοσιεύει τους τίτλους και περιλήψεις των post από bloggers της περιοχής καθώς κι από blogs σχετικά με τον νομό. Το site έχει λιτό σχεδιασμό και είναι εύχρηστο. Είναι μια καλή προσπάθεια και θα το επισκέπτομαι συχνά. Έχει ενδιαφέρον να διαβάζεις συντοπίτες σου. Μου προκάλεσε θετική εντύπωση ο αριθμός των blogs. Δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσοι πολλοί Καβαλιώτες bloggers...
Σήμερα νιώθω περίεργα. Δεν θέλω να μείνω σπίτι αλλά δεν έχω όρεξη να βγω κι έξω γιατί και πες ότι βγαίνω, που να πάω; Όλο τα ίδια και τα ίδια... Μάλλον θα λιώσω πάλι διαβάζοντας blogs και τεχνολογικά sites ή βλέποντας South Park (είμαι στην 9η σεζόν). Να θυμηθώ να κατεβάσω Lost και Heroes τώρα που τελειώνει το South Park. Πρέπει επίσης να διαβάσω και κανένα βιβλίο. Πέρασε πολύς καιρός από τότε που διάβασα το τελευταίο και μου έλειψε η όλη διαδικασία. Προς το παρών όμως ας διαβάσω το PC World που πήρα χθες...
Τα λέμε.