H KTM άλλαξε δραστικά το Duke για το 2008. Ο κινητήρας έφτασε τα 654 κ. εκ. παραμένοντας φυσικά μονοκύλινδρος (είμαι περίεργος για το πως αντιμετώπισαν τους κραδασμούς οι Αυστριακοί...). Παράλληλα προικίστηκε με ποιοτικά περιφερειακά όπως το ανάποδο πιρούνι της WP και τα ακτινικά φρένα της Brembo. Η ιπποδύναμη φτάνει τα 65hp και η ροπή στα 6,8 kgm ενώ το βάρος (άδειο) είναι 148 kg. Αυτό που εντυπωσιάζει βεβαίως είναι η εμφάνιση του νέου Δούκα. Η ΚΤΜ έκανε για άλλη μια φορά το θαύμα της και δημιούργησε ένα σύνολο ποθητό από κάθε μοτοσικλετιστή. Αν συνυπολογίσουμε και τα δυναμικά χαρακτηριστικά που υπόσχεται η εταιρεία οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι θα στοιχειώνει τα όνειρα μας για πολύ καιρό...