Η Ducati αποκάλυψε στο Μιλάνο το νέο Monster με σημαντικές αλλαγές για πρώτη φορά από τη χρονιά που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν 15 χρόνια. Χωρίς να έρθει σε ρήξη με το παρελθόν η σχεδίαση είναι καινούργια, κλασσική αλλά με μια μοντέρνα προσέγγιση και καλαίσθητη (αν και μερικοί βρίσκουν αρκετές ομοιότητες με τα γυμνά μοντέλα της Aprilia). Νέο είναι και το πλαίσιο που ακολουθεί τη σχεδίαση του αντίστοιχου της Desmosedici. Ίδιος παραμένει ο κινητήρας αν κι έχει δεχτεί αρκετές βελτιώσεις για πιο εύρυθμη λειτουργία και καλύτερη απόδοση. Η ιπποδύναμη έφτασε τους 80 ίππους (από 72 που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο) κι η ροπή αυξήθηκε κατά 11%. Παράλληλα η ιταλική εταιρεία προσπάθησε να μειώσει το κόστος των service και των ανταλλακτικών ώστε να είναι πιο οικονομική η χρήση του. Ελπίζουμε να βελτίωσε και την αξιοπιστία του νέου μοντέλου της γιατί είναι κάτι στο οποίο χωλαίνει η Ducati.