Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Ένα φθινοπωρινό κυριακάτικο πρωινό...

Σήμερα άργησα να ξυπνήσω. Βασικά με ξύπνησε το τηλέφωνο γύρω στις 10:30. Μετά από κανένα τέταρτο που ήμουν σε κατάσταση snooze, σηκώθηκα έκανα καφέ και πρωινό (χωρίς αυτά τα δύο δεν ανοίγει το μάτι) κι απόλαυσα τα κινούμενα σχέδια στη ΝΕΤ και το Star καθώς και την πολύ καλή εκπομπή του Σεραφείμ Φυντανίδη στον Σκάι. Ώρα όμως για κυριακάτικη εφημερίδα. Βαριόμουν να βγάλω από το γκαράζ το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα οπότε ανεβαίνω στο παπί (το θρυλικό Yamaha T50 που είναι αχώριστος σύντροφος από τα 13 μου!) και σφαίρα για το περίπτερο. Εδώ και λίγο καιρό επιλέγω Καθημερινή γιατί καταφέρνει να κρατάει ένα αξιόλογο επίπεδο. Επίσης ήμουν περίεργος να διαβάσω και το νέο ένθετο GK (αν και γενικά δεν διαβάζω περιοδικά τύπου Men, Status, Homme κτλ, το συγκεκριμένο μου άρεσε). Παλιότερα έπαιρνα φανατικά Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Τελευταία, όμως, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα και το εναλλακτικό στυλ που διατηρούσε με θύματα -ανάμεσα σε άλλα- το "Ε".
Μετά από την ανάγνωση ήρθε η στιγμή για το κυριακάτικο τραπέζι. Χορτασμένος ετοιμάζω καφέ ακούγοντας από το χαζοκούτι (νομίζω ο Άλφα ήταν) ένα ρεπορτάζ για το παρασκήνιο του συνεδρίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Μεταξύ άλλων παρουσιάστηκε μια έρευνα για τα αυτοκίνητα των συνέδρων. Το πάρκινγκ λοιπόν είχε πήξει από τις Mercedes, BMW, Cayenne, Cherokee των συντρόφων σοσιαλιστών! Χμ, σημεία των καιρών... Με τον καφέ στο χέρι κάθομαι μπροστά από το PC για μια βόλτα στη θαυμαστή ελληνική μπλογκόσφαιρα που τόσο απολαμβάνω. Αφού "ανέβασα" κι εγώ ένα post, σκέφτηκα να δω μια ταινία που συνεχώς ανέβαλα. Όμως η ώρα πέρασε, πάλι δεν προλαβαίνω να τη δω γιατί σε λιγότερο από μια ώρα παίζει η Πανάθα. Ας "ανεβάσω" άλλο ένα post μέχρι ν' αρχίσει...
Τα λέμε.