Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

Έκθεση ζωγραφικής "Τέχνης Φλόγα"

Χθες το βράδυ παραβρέθηκα σε έκθεση ζωγραφικής που έγινε στο χωριό μου. Ναι, καλά διαβάσατε. Έκθεση ζωγραφικής στη ταπεινή homeland. Για να είμαι ακριβής έγινε στον δήμο που πλέον ανήκει το χωριό μου αλλά και πάλι... Μεγαλεία! Ευρώπη γίναμε... Προσπερνώντας τους -χαμηλότατου επιπέδου- αστεϊσμούς μου, οφείλω να δώσω συγχαρητήρια σε αυτούς που το οργάνωσαν. Ανάμεσα τους και ο φίλος μου Α. Μ. που έκανε πολύ κι αθόρυβη δουλειά. Η έκθεση εντάσσεται στον εικαστικό θεσμό "Τέχνης Φλόγα" ο οποίος γεννήθηκε το 2004 στη πόλη της Καβάλας και έχει ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα. Οι πιο πολλοί επισκέπτες ήταν δάσκαλοι και καθηγητές από τα σχολεία της περιοχής. Αναμενόμενο εφόσον ο δήμος (συνδιοργανωτής της όλης προσπάθειας) έστειλε προσκλήσεις σε όλα τα σχολεία. Βέβαια ήταν κι άλλοι (λίγοι ευτυχώς) που πήγαν για δημόσιες σχέσεις αλλά κι απλοί εραστές της τέχνης (όπως η αφεντιά μου:-). Τη Δευτέρα θα πάνε μαθητές οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να δουν μερικούς από τους ζωγράφους live επί τω έργω. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στην -όμορφη- ιστοσελίδα του θεσμού εδώ.