Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Ράδιο εν έτει 2010

Όταν πριν χρόνια ξεκίνησε το downloading μουσικής να είναι τόσο εύκολο και γρήγορο (adsl, rapidshare, torrent κτλ.) πίστεψα ότι ήρθε το τέλος των μουσικών ραδιοσταθμών, τουλάχιστον για τους ανθρώπους που ψάχνουν τη μουσική τους και δεν ακούν, ως background άλλων ασχολιών τους, ό,τι junk food music τους πασάρει ο κάθε εμπορικός ραδιοσταθμός.

Έκανα λάθος.

Κρίνοντας από τον εαυτό μου, τον τελευταίο καιρό ακούω σχεδόν αποκλειστικά web radio. Το ραδιόφωνο εξελίχθηκε κι αυτό. Κυριαρχεί ο Off radio (Θεσσαλονίκη) στις προτιμήσεις μου καθώς έχει εκπληκτικά playlist και αξιόλογους παραγωγούς. Στη δουλειά προτιμώ Sky.fm (νομίζω Αγγλία) όπου μπορείς να επιλέξεις και το είδος της μουσικής που θέλεις να ακούσεις. Και οι δύο ραδιοσταθμοί έχουν πολύ καλούς players όπου αναγράφονται οι τίτλοι των τραγουδιών που ακούς. Στον Οff έχει και φωτογραφίες των μουσικών αλλά και των παραγωγών. Πολύ καλός είναι επίσης και ο Poplie (Αθήνα).

Έχω πολύ καιρό να κατεβάσω μουσική. Δεν ξέρω αν οφείλεται στη τεμπελιά μου ή στην έλλειψη χρόνου ν' ακούσω όλη αυτή τη μουσική που κατεβάζω. Έχω πολύ καλά album στον σκληρό δίσκο που τα έχω ακούσει μόνο μια φορά. Η λύση στο "πρόβλημα" μου ήταν ο Off radio. "Ψάχνει" αυτός για μένα... Δίνει και τη δυνατότητα να κατεβάσεις ολόκληρες εκπομπές (offcasts) που αποτελούν ιδανικό υλικό για τα cd που έχω στο αυτοκίνητο.