Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Κοινωνικά δίκτυα

Υπότιτλος: παν μέτρον ἄριστον. 

Τελικά δεν γίνεται να γράφεις/διαβάζεις/συμμετέχεις σε όλα. Αφορμή γι' αυτό το ποστ είναι ότι μερικές φορές νιώθω "κουρασμένος" από τη πολύ κοινωνική δικτύωση. Αρχίζω να πιστεύω πως δεν θα πρέπει να τους αφιερώνω παραπάνω από μερικές στιγμές καθημερινά. 

Θα προσπαθήσω να κάνω έναν μικρό απολογισμό:

Twitter: Δεν έχει πολύ καιρό που έκανα λογαριασμό. Συνήθως δημοσιεύω τα ποστ του μπλογκ και κανένα retweet. Σπάνια γράφω πρωτότυπο κείμενο. Δεν βρίσκω λόγο να το κάνω εφόσον έχω το μπλογκ. Πιο πολύ διαβάζω.

Facebook: Το χρησιμοποιώ αρκετό καιρό. Διατηρώ τους "φίλους" σε διψήφιο αριθμό. Δεν θα βρείτε φωτογραφίες μου, κουίζ, likes σε εξυπνακίστικα γκρουπ. Μαθαίνω τα νέα φίλων (πραγματικών) και αναδημοσιεύω links που μου αρέσουν.

YouTube: Πρόσφατα έκανα λογαριασμό και ο λόγος ήταν η δημιουργία playlist για την ομόνυμη σελίδα του μπλογκ. Δεν έχω ανεβάσει βίντεο, δεν έχω σχολιάσει βίντεο και δεν νομίζω να το κάνω στο μέλλον. Είμαι πιο πολύ της φωτογραφίας.

Flikr: Μέχρι πρότινος εκεί αποθήκευα τις φωτογραφίες του μπλογκ γιατί μου επέτρεπε να ρυθμίζω το μέγεθος. Ο blogger.com όμως έγινε καλύτερος και δεν υπάρχει λόγος να το χρησιμοποιώ πλέον. Επίσης δεν βρίσκω συνετό ν' αναρτώ προσωπικές μου φωτογραφίες στο διαδύκτιο. Απλώς όποιες μου αρέσουν τις ανεβάζω στο μπλογκ.

Photobucket: Ομοίως με Flikr.

Google reader: Πραγματικά χρήσιμο εργαλείο. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και δεν το αλλάζω με τίποτα.

Mail: Εχω συγκεντώσει όλα τα account στο Gmail. Στο σπίτι, μόνο για newsletters και εγγραφές σε υπηρεσίες πλέον είναι η χρήση του. Άντε, να στείλω και κανένα link ή .doc σε φίλο/η. Αντιθέτως πολύτιμο εργαλείο στη δουλειά.

Blog: Είναι το "σπίτι" μου στο διαδίκτυο. Οι άλλες υπηρεσίες λειτουργούν υποβοηθητικά σε αυτό.

MSN: Έχω να το χρησιμοποιήσω εδώ και πολύ καιρό. Αντικαταστάθηκε από το chat του facebook.

Έχω χρησιμοποιήσει κι άλλα κοινωνικά δίκτυα αλλά τα κυριότερα είναι τα παραπάνω. Θεωρώ τον εαυτό μου web 2.0 enthusiast (sic!) αλλά προσπαθώ να έχω κι ένα μέτρο. Η ζωή είναι εκεί έξω. Και δεν είναι εκεί απλώς για να τη καταγράφουμε στο twitter και στο facebook.