Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Τρόπος σκέψης και μνήμη

Ήταν ένα πολύ περίεργο Σαββατοκύριακο. Δεν μπορώ όμως να βρω τι το έκανε τόσο περίεργο. Ίσως ήταν διαφορετικό. Μάλλον εγώ είχα διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων αυτό το Σαββατοκύριακο. Προσπάθησα να σκεφτώ outside the box* που λένε και οι management consultants και οι διαφημιστές. Εντάξει μπορεί να μην εισήγαγα καμιά καινοτομία αλλά άλλαξα λίγο το Σαββατοκύριακο μου. Κάτι είναι κι αυτό... Ήταν ένα καλό ΠΣΚ.
Συγνώμη σε όσους φίλους μου που ξέχασα να πάρω τηλέφωνο για τις γιορτές τους ή τα γενέθλια τους. Δυστυχώς πάντα ξεχνώ ημερομηνίες. Ενώ εκείνοι πάντα με θυμούνται. Το ξέρω είναι απαράδεκτο αλλά δεν έχω καταφέρει να το βελτιώσω με τα χρόνια. Καλά δεν προσπάθησα και πολύ... Πάντως δεν σημαίνει ότι ξεχνώ εντελώς τους καλούς φίλους/φίλες μου (μόνο τις ημερομηνίες που γεννήθηκαν:-). Απλώς τους/τις θυμάμαι σε άκυρες στιγμές όπως ας πούμε στη 1.00 π.μ., βράδυ Κυριακής.
*Thinking outside the box is to think differently, unconventionally or from a new perspective. This phrase often refers to novel, creative and smart thinking. (wikipedia)