Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

Εξελεγκτική Θεωρία versus Βίβλος

"Η διαμάχη μεταξύ των οπαδών της Ευφυούς Δημιουργίας και της Εξελικτικής Θεωρίας δεν είναι πλέον αποκλειστικό αμερικανικό φαινόμενο, καθώς εντοπίζονται οι πρώτες περιπτώσεις στην Ευρώπη. «Η Εξελικτική Θεωρία είναι ένα ψέμα και διδάσκεται σε όλα τα σχολεία ως γεγονός, ενώ οδηγεί τα παιδιά μας σε λάθος κατεύθυνση». Με αυτά τα λόγια έκλεισε πρόσφατα τη λειτουργία το Γουέστμινστερ, Τζέιμς Μακ Λέιν, ένας από τους ευαγγελικούς ιερείς που ασπάζονται αυτό το μήνυμα, ότι δηλαδή η πραγματική ιστορία της Γης περιγράφεται στη Βίβλο και όχι στο βιβλίο του Κάρολου Δαρβίνου «Η καταγωγή των Ειδών»." (Απόσπασμα από άρθρο του Νίκου Ιτσινέ στην Καθημερινή της 10/02/2008).
Δεν αντέχω άλλο... Πραγματικά η βλακεία είναι ανίκητη (και φυσικά οι Αμερικάνοι πρωτοπόροι στον... τομέα τους). Ώστε η εξελικτική θεωρία (που είναι γύρω μας, τη βλέπουμε με τα μάτια μας) είναι ένα ψέμα. Ώστε είμαι απόγονος του Αδάμ και της Εύας τελικά. Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε... Που να πάρουν χαμπάρι τις εξελίξεις οι ελληναράδες & οι ορθόδοξοι μουλάδες. Πανηγύρια που θα έχουμε πάλι... Πάμε ολοταχώς προς τα πίσω μου φαίνεται, αγαπητοί μου αναγνώστες (sic!). Και μετά μου αρέσει που χλευάζουμε τους Δωδεκαθεϊστές. Τουλάχιστον οι δικοί τους μύθοι έχουν περισσότερη φαντασία!
Μα το Δια, ο "χριστιανισμός" αρχίζει να μου πέφτει βαρύς.
Τα λέμε...