BMW G 310R


Η τελευταία μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα της BMW με μικρό κυβισμό ήταν το 1948. Ήταν 250 κ.εκ. και είχε 12 άλογα. Η νέα μοτοσυκλέτα της Βαυαρικής εταιρείας, η G 310R, έχει 313 κ.εκ. και 34 ίππους. Ακολούθησε λοιπόν και η BMW τη μόδα του downsizing που ξεκίνησε από τα εργοστάσια αυτοκινήτων και τα τελευταία χρόνια πέρασε και στο χώρο των δύο τροχών. 

Μόνο ως θετικό μπορώ να το εκλάβω αυτό. Πλέον τα μοντέλα με χαμηλό κυβισμό, οικονομική κατανάλωση αλλά και που μπορούν να σου προσφέρουν τις χαρές της δίκυκλης μετακίνησης έχουν πληθύνει προς όφελος όλων αυτών που δεν τους ενδιαφέρουν οι πίνακες με τις τελικές ταχύτητες και τις ιπποδυνάμεις αλλά ψάχνουν την πρακτικότητα, την ουσία, τη χαρά της απλότητας. 

Ουκ εν το πολλώ το ευ έλεγαν οι κάτοικοι αυτού του τόπου μερικές χιλιάδες χρόνια πριν, keep it simple λένε πολλοί στην εποχή μας και το οποίο βρίσκει εφαρμογή και στους 2 τροχούς. Παράλληλα οι οικονομικές συγκυρίες του καιρού μας οδηγούν πολλούς σε πιο οικονομικές λύσεις. Επίσης αρκετοί δεν επιθυμούν να διαθέσουν μια μικρή περιουσία για αγορά μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού για να ικανοποιήσουν το αίσθημα ελευθερίας που προσφέρουν τα δίκυκλα. Επομένως η αγορά μιας μοτοσυκλέτας 250-500 κ.εκ., μονοκύλινδρη ή δικύλινδρη είναι μονόδρομος. 

Αυτή την ανάγκη καλύπτουν μοντέλα σαν την G 310R, η οποία μάλιστα, πιστεύω ότι είναι μία από τις καλύτερες επιλογές, λόγω ποιότητας BMW, φρέσκιας & όμορφης εμφάνισης και -σχετικά- χαμηλής τιμής καθώς θα κατασκευάζεται στην Ινδία.