Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

2018


2018. Λες και είμαστε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας. Δεν έχουμε όμως ακόμη ιπτάμενα αυτοκίνητα, ρομπότ να κυκλοφορούν στους δρόμους ή εξωγήινους να μας επισκέπτονται. Ίσως και να έχουμε και να μην το έχουμε συνειδητοποιήσει (θεωρίες συνωμοσιάς Mode: On). Θαυμαστά πράγματα όμως πιστεύω πως υπάρχουν εκεί έξω αλλά μας εμποδίζει να τα δούμε η οθόνη που έχουμε μπροστά μας συνέχεια. Αν και γράφω στο πρώτο πληθυντικό εννοώ φυσικά τον εαυτό μου. Λοιπόν η μια και μοναδική "new year resolution" για το 2018 θα είναι να μειώσω τις ώρες που έρχονται σε επαφή τα μάτια μου με την ακτινοβολία μιας οθόνης.

Είναι δύσκολο για μένα, δεν το κρύβω. Αρχικά, λόγω δουλειάς, αναγκαστικά είμαι 8-9 ώρες μπροστά από ένα μόνιτορ. Τι να κάνουμε; Με αυτή τη δουλειά "μπλέξαμε", με αυτή πορευόμαστε. Άλλες χρονιές η αλλαγή σε μια πιο δημιουργική & ενδιαφέρουσα εργασία θα ήταν ένας από τους στόχους μου αλλά όσο μεγαλώνεις γίνεσαι περισσότερο κυνικός ρεαλιστής.

Κατά δεύτερο λόγο με τον ορυμαγδό καλών σειρών και ταινιών και οι οποίες είναι εύκολα και άμεσα προσβάσιμες, οι πειρασμοί είναι πολλοί για καρφωθείς μπροστά στη τηλεόραση και δεις μια ολόκληρη σεζόν σειράς σε ένα σαββατοκύριακο (το λεγόμενο binge-watching).

Επίσης αν είσαι οπαδός των κόμικ οι ηλεκτρονικές εκδόσεις των αγαπημένων τευχών σε κάνει να κολλήσεις με τις ώρες μπροστά στο tablet/e-reader.

To καλό είναι ότι έχω βαρεθεί, σχεδόν σιχαθεί, τα κοινωνικά δίκτυα (πόση ημιμάθεια και ναρκισσισμό να αντέξει ο άνθρωπος;). Έχω κλείσει facebook, instagram κ.α. εδώ κι ένα χρόνο και κράτησα ουσιαστικά μόνο το twitter και αυτό πιο πολύ γιατί το χρησιμοποιώ περισσότερο ως ροή ειδήσεων και άρθρων παρά ως πλατφόρμα προσωπικών δημοσιεύσεων. Α, ναι έχω κι αυτό εδώ το μπλογκ αλλά, μιας και είμαστε τρεις και ο κούκος εδώ, δεν νομίζω ότι είναι πλέον... κοινωνικό δίκτυο.

Για να δούμε, ένα νέο έτος απλώνεται μπροστά μας, θα μας φέρει αυτά που επιθυμούμε; Θα πετύχω τον παραπάνω στόχο μου; Stay tuned.