Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Αίμα, τιμή και σκοτάδι παντού


Τι σου έμελε να πάθεις κατακαημένη Ελλάδα. Οπαδοί αυτών που σκότωσαν τα παιδιά σου να είναι πρωταγωνιστές εν έτει 2012. Σκοταδισμός και μίσος.

Ακόμη περισσότερο από τους οπαδούς του Ναζισμού απεχθάνομαι αυτούς που τους σιγοντάρουν, αυτούς που είναι καλοί χριστιανοί αλλά κάνουν υγρά όνειρα για φωτιά και ξύλο σε οποιονδήποτε δεν είναι σαν κι αυτούς.

Προσπάθησαν να βάλουν φωτιά σε σπίτι μεταναστών στη Καβάλα. Είναι δίπλα μου. Τα φίδια έρπονται μέσα στο σκοτάδι καταπίνοντας συνειδήσεις μικροαστών και πλούσιων "λαδέμπορων". Ίσως είναι η δική μου συνείδηση η επόμενη. Ίσως η δική σου.

Παιδεία. Το πιο αποτελεσματικό όπλο ενάντια στα καμμένα μυαλά. Το φως που σκίζει σαν κοφτερό σπαθί το πηχτό σκοτάδι τους. Ας ανοίξουμε ένα βιβλίο, ας διαβάσουμε ιστορία με μάτια ανοιχτά και χωρίς παρωπίδες, ας μελετήσουμε ανθρώπους λαμπρούς που είχαν κάτι να πουν.

Και όπως έγραψε ο Βάρναλης στο "Φως που καίει":

Εγώ μαι η Πολιτεία των Δυνατών
η Πολιτεία των Λίγων των Κηφήνων,
της Αδικιάς, της Βίας η Πολιτεία
και της Ψευτιάς!
Εγώ μαι η ιερή Πατρίδα,
πόχω τον πόλεμο θεμέλιο,
της ευτυχίας των δυνατών θεμέλιο,
για να μπορούν να χαίρονται, γινόμενοι πιο δυνατοί
και πιο σκληροί,
πιο αχρείοι,
τις αδερφές, τις μάννες των «ηρώων»
μαζί με το αίμα των «ηρώων»!
Εγώ μαι η ιερή Πατρίδα
οπού με την ειρήνη θανατώνω
την ψυχή και το πνέμα των ανθρώπων,
σκεπάζοντάς τους με σκοτάδια και κουρέλια
και δίνοντάς τους λίγες λέξεις,
να ζουν ονειρευάμενοι τις λέξεις
και να πεθαίνουνε για λέξεις!
Είμαι η ιερή Πατρίδα, που διδάχνω
το μίσος, την κλοπή, το φόνο,
σειώντας ένα πανί χρωματιστό,
μπροστά στα μάτια, που τυφλώνω τα με χίλιους τρόπους.