Παίρνεις τον χιλιοφορεμένο κινητήρα της BMW G650, κάνεις μαγικά και βγάζεις 10 επιπλέον άλογα (από 49 σε 59), τον βάζεις σε ένα διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, αγοράζεις ποιοτικά περιφερειακά (αναρτήσεις της Sachs, φρένα της Brembo κτλ), τέλος, σχεδιάζεις λίγο περίεργα πλαστικά -που να μοιάζουν με μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας σου- και voilà: Το ολοκαίνουργιο Terra 650.
Και για να μην μείνει κανένας παραπονεμένος, βάζεις ασφάλτινα λάστιχα και 19'' ζάντα μπροστά (από 21 που έχει η Terra) και έχεις το Strata 650.
Μαθήματα εξορθολογισμού του κόστους από τους Βαυαρούς της BMW στη σουηδική Husqvarna που αγόρασαν πρόσφατα.
Πέρα από τα παραπάνω οικονομοτεχνικά, δεν τα λες αδιάφορα τα δύο μοντέλα, ειδικά για την Ελλάδα.