Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Ελληνική TV και χρεωκοπία

Ξυπνώντας σήμερα πολύ πρωί, για κάποιο ανεξήγητο λόγο, και αφού έφαγα πρωινό βλέποντας 30 Rock (γαμάτη σειρά που έχω κολλήσει τον τελευταίο καιρό και για την οποία πρέπει να γράψω ποστ κάποια στιγμή), είπα για μια φορά να πρωτοτυπήσω και να δω ελληνική τηλεόραση.

Mega. Τρόμος. Διάβαζα στο twitter για τη προπαγάνδα του mega υπέρ μνημονίου και για την καταστροφολογία του αλλά αυτό που είδαν τα μάτια μου ξεπερνάει τη φαντασία. Είχαν καλέσει έναν τύπο από μια εταιρία δημοσκοπήσεων (που η αξιοπιστία τους παίζει να είναι χειρότερη κι από του ελληνικού ποδοσφαίρου) και συντροφιά με κάποιους γκεμπελίσκους δημοσιογράφους άρχισαν τη προπαγάνδα που θα ζήλευαν ακόμη και τα αμερικάνικα κανάλια αν δεν ήταν τόσο χονδροειδής. 

Π.χ. η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έχουν ιστορικά χαμηλά στα ποσοστά τους αλλά το συμπέρασμα που βγήκε ήταν ο λαός ξέρει ότι οι βουλευτές έπρεπε να πάρουν δύσκολες αποφάσεις και το καταλαβαίνει γιατί αν δεν τις έπαιρναν θα ερχόταν η καταστροφή, η δευτέρα παρουσία, η εξέγερση των μηχανών, το πυρηνικό ολοκαύτωμα, ο Βόλτεμορτ, ο Σόουρον, η κόλαση του Δάντη και δεν ξέρω τι άλλο...!

Εναλλακτική στο παραπάνω ήταν παλιές αντιαισθητικές σειρές, κάποιοι στη ΝΕΤ που ήταν υποφερτοί και "the sum of all fears": Αυτιάς.

Με άλλα λόγια πόνεσαν τα μάτια μου και κυρίως το μυαλό μου. Δεν έχω ζήσει χρεωκοπία (αν και πιστεύω ότι η ιστορία θα γράψει ότι το 2012 είχαμε ήδη χρεοκοπήσει) ούτε είμαι ειδικός (κοινωνιολόγος, οικονομολόγος) ώστε να γνωρίζω τις συνέπειες αλλά το γεγονός ότι οι καναλάρχες έχουν εξαπολύσει τα σκυλιά τους ώστε να μας πείσουν ότι είναι η μόνη εναλλακτική των μέτρων και το πόσο κακή είναι, αρχίζει να βάζει το φτωχό μου μυαλό σε υποψίες.