Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Όνειρα και θυσίες

Ήθελα να γράψω γι' ανθρώπους κακούς, μίζερους που μόνη τους έννοια είναι να διαβάλουν τη προσπάθεια των άλλων αλλά δεν θα το κάνω. Δεν θα λερώσω αυτή τη γωνιά, αρκετά τους ανέχομαι στη καθημερινότητα (ίσως αυτό είναι και το λάθος μου, ότι τους ανέχομαι). 

Σε άλλα νέα, πήγα χθες σε μια έκθεση μοτοσυκλετών. Σκέφτομαι ν' αλλάξω μοτοσικλέτα μετά από δέκα χρόνια σε μια σχέσης αγάπης και μίσους με το XT. Αγάπης γιατί μου αρέσουν οι μοτοσυκλέτες και η κουλτούρα τους (ναι έχουν, μην κάνετε τους ξαφνιασμένους), μίσους γιατί δεν ήταν ποτέ επιλογή μου το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά για διάφορους λόγους μου "επιβλήθηκε" (μεγάλη βαρετή ιστορία). Σχεδόν από την πρώτη στιγμή έκανα σχέδια για την επόμενη μοτό. Έβαζα, με θυσίες, χρήματα στην άκρη από τον πενιχρό μου μισθό γι' αυτόν το σκοπό. Όλο όμως κάτι συνέβαινε και το ανέβαλα κάθε φορά. Μετακόμιση σε νέο σπίτι, αγορά αυτοκινήτου, (προσωρινή ευτυχώς) ανεργία, έκτακτες υποχρεώσεις, δύσκολοι καιροί έρχονται κ.α. Όλο κάτι έβρισκα για να το αναβάλω.

Αυτό το καλοκαίρι αποφάσισα όμως ότι θα με βρει με μια μοτοσυκλέτα που πάντα ήθελα και που θα είναι καθαρά δική μου επιλογή. Δεν με βρήκε όμως. Κυριακή 2 Ιουνίου σήμερα και ακόμη το σκέφτομαι και το... γράφω. Είμαι πλέον σίγουρος. Εγώ είμαι αυτός που δεν με άφηνα να πραγματοποιήσω το όνειρο ενώ ήρθαν πολλές κατάλληλες στιγμές. Φοβήθηκα. Ακόμη και χθες μέσα στην έκθεση μοτοσυκλετών μου γεννήθηκαν νέες αμφιβολίες. Παρόλο που κάποια πρόσφατα γεγονότα με έκαναν να καταλάβω -με τον χειρότερο τρόπο- πως η ζωή δεν περιμένει. Δεν θα κάτσει ούτε ένα δευτερόλεπτο για να σε περιμένει. Πρέπει να την αρπάξεις από τα μαλλιά καθώς τρέχει γύρω σου ενώ εσύ κάθεσαι χωμένος στο καναπέ σου. Με άλλα λόγια και χρησιμοποιώντας ένα σύνθημα που "βίασαν" τα κακομαθημένα αμερικανάκια, You Only Live Once, (#yolo κι έτσι φάση).

Όλα αυτά για μία μηχανή; Όχι, νομίζω πλέον έχει αποκτήσει συμβολικό χαρακτήρα η συγκεκριμένη κίνηση. Δηλαδή κατά πόσο είμαι αποφασισμένος να κυνηγήσω τα όνειρα μου, όσο σημαντικά, ασήμαντα είναι αυτά ή αν θα δειλιάσω κουλουριασμένος κάτω από το πάπλωμα. Μέχρι στιγμής καταλαβαίνετε ποια τάση κερδίζει. Θα είναι όμως ο τελικός νικητής; Stay tuned για ένα εκπληκτικό φινάλε (αυτοσαρκασμός mode on).