CBR 500 |
Η οικονομική κρίση δεν έχει χτυπήσει μόνο τη πόρτα της Ελλάδας αλλά έχει σκιάσει τη παγκόσμια οικονομία. Η Honda, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών, το έχει συνειδητοποιήσει και διευρύνει τη γκάμα της με οικονομικά, χρηστικά μοντέλα. Ξεκίνησε με τη κατηγορία των 250cc (CBR250, CRF250L) συνέχισε στα 700cc (NC700X, NC700S) και τώρα για να καλύψει το κενό προχωρά στη παραγωγή των CBR500 (με full fairing) CB500R (γυμνό) και CB500X (με κάποια δυνατότητα για κίνηση εκτός δρόμου).
Τα 45 άλογα από τον δικύλινδρο κινητήρα 500cc δεν ακούγονται πολλά και δεν είναι. Η ιπποδύναμη όμως δεν είναι το θέμα μας. Σε μια εποχή που κάθε ευρώ μετράει, η Honda σου προσφέρει το αντίδοτο στη μαυρίλα με τη μορφή μιας όμορφης σπορ μοτοσυκλέτας για αγχολυτικές βόλτες αλλά και οικονομική μετακίνηση με τον αέρα της ελευθερίας στο πρόσωπο σου που μόνο τα δίκυκλα μπορούν να προσφέρουν.
Εγώ πάντως αναμένω με ενδιαφέρον τα πρώτα τεστ δρόμου αλλά και την τιμολόγηση της από την τοπική αντιπροσωπεία. Επιστροφή λοιπόν στο δρόμο που χάραξε ο Soichiro Honda 50 χρόνια πριν. Οπισθοδρόμηση ή επιστροφή στις -αμόλυντες από τον πυρετό των απόλυτων επιδόσεων- ρίζες του μοτοσυκλετισμού;