Τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί οι πωλήσεις της Ducati παρά την ανανέωση των μοντέλων της. Ενώ οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές εταιρίες (Triumph, KTM, BMW κτλ) έχουν μια υγιή ανάπτυξη η ιταλική μάρκα βλέπει το μερίδιο της να συρρικνώνεται. Τα αίτια αλλά και οι λύσεις σύμφωνα με τον Claudio Domenicali (product director της Ducati) είναι:
1) Η αποτυχημένη πορεία της 999 ως αντικαταστάτης της 916. Εδώ ο C. D. σημειώνει ότι πρότυπο έπρεπε να είναι η Porsche 911 και ο τρόπος που ανανεώνεται κάθε φορά χωρίς να χάνει την ταυτότητα της. Αυτό σημαίνει ότι το νέο μοντέλο θα έχει περισσότερα στοιχεία της 916.
2) Η μειωμένη αξιοπιστία και το μεγάλο κόστος συντήρησης. Γίνονται ήδη προσπάθειες βελτίωσης. Στο Monster 695 έχει μειωθεί το κόστος στο μισό.
3) Μια Ducati πρέπει να είναι η καλύτερη παντού. Όχι μόνο στη πίστα, στις στροφές αλλά και στο δρόμο, στην ευθεία. Γι΄ αυτό ετοιμάζεται supersport στα 1200 κυβικά εκ. για να είναι καλύτερη σε απόλυτα νούμερα από τα ιαπωνικά 1000άρια.
Σχόλιο: Επιτέλους συνειδητοποίησαν στη Bologna ότι δεν αλλάζεις έτσι απλά και ριζικά τη σχεδιάση μια μοτοσυκλέτας που μπήκε στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της Νέας Υόρκης...
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του Claudio Domenicali στη telegraph.