Κυριακή 7 Μαΐου 2023

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

 

Το διάσημο role-playing game γίνεται μια φάντασυ περιπέτεια με πολλά κωμικά στοιχεία. Τίμιο και διασκεδαστικό. Νομίζω αυτή είναι η καλύτερη περιγραφή. Αν σας αρέσουν οι φάντασυ ταινίες δείτε το άφοβα. Μην περιμένετε να δείτε, βέβαια, φιλμ τύπου "Άρχοντας των Δαχτυλιδιών". Δεν είναι και δεν θέλει να γίνει κάτι τέτοιο το "Honor Among Thieves". Επίσης, δεν χρειάζεται να έχετε παίξει το παιχνίδι για να την απολαύσετε. Εγώ δεν το έχω παίξει ποτέ και μου άρεσε. Έχω βέβαια διαβάσει αρκετά από τα βιβλία της σειράς "Forgotten Realms" που διαδραματίζονται στο ίδιο "κόσμο" και ένα έχω να πω: Πότε θα δούμε τον Ντριζτ Ντο Έρντεν στη μεγάλη οθόνη ή σε streaming σειρά;!

Διαβάστε περισσότερα:

Dungeons & Dragons: Εντιμότητα Μεταξύ Κλεφτών

Τα Forgotten Realms είναι το πιο γνωστό setting για το διασημότερο pen & paper RPG, το Dungeons & Dragons.

Drizzt Do’Urden